Un reve en cache un autre...

← Retour au journal

Forum

commentaire ?!

chrysante rf.oohay@711etnasyrhc

Salut ! C’est difficile de s’immiscer ainsi dans la vie de qqn qu’on ne connaît pas, surtout qu’on ne connaît jamais toutes les circonstances, tous les détails. A froid, moi, je dirai de les laisser tomber toutes les deux, Kat parce que visiblement, ses sentiments pour toi ne sont pas pareils aux tiens, Masami, parce que tu lui fais du mal et tu t’en fais en même temps ... et ça te permettra ainsi de commencer un jour, bientôt, une vraie histoire avec qqn d’autre ! Voilà, c’est un commentaire subjectif, qui vaut ce qu’il vaut ... Chris

nolive moc.liamtoh@747tcejorp

Merci....je vais tacher d’y tenir compte (tu n’es pas la seule à penser ça) !

Biz
Nolive

TeF

Hey u !
Hold on buddy, let me get everything straight...
You’re with Masami but still hooked to Kat ? well i am sorry to say so, but i’ll go for Chris’s advice too… You are hurting yourself, Masami and making Kat uneasy by bein pussy...
I’m sorry mate i don’t wanna hurt you or anything but you asked for advice right ? well that’s what i’m thinking but you (obviously)don’t have to take it for granted.

Take care sweety
TeF

Tef

Shit i didn’t mean to say "pussy" but "pushy"
oooOOopps ! ;)

Hi there,

Its been a while i hadn’t news from you (and i didn’t give you news from me neither) !

Thx for your advice mate, i’ll remember it !

Nolive

TeF

I know it’s has been a while, maybe too long i know...
Hope your doing good overthere...
should be back home pretty soon…

if ur back ... im leaving again France to USA in February until March ! (may be more if i can get an internship)

Lol… so small is our planet !

TeF

where are u going to be ?
i’m tired of the US...
I’m coming home...broken and hurt.
Sad but as they would say here " c’est la vie"

You’re right, it’s a small world after all ....

Nolive

Apres 8 ans a sydney, me voice a singapour

La roue tourne

Nouveau message
(facultatif)
(facultatif)
(obligatoire)

Note : Le code HTML sera affiché comme du texte, les adresses internet seront converties automatiquement.